piątek, 8 maja 2015

Nowi lokatorzy

Wybrałam się dzisiaj na rynek, aby kupić samca kanarka dla mojej samotnej już od dwóch lat kanarzycy.  
Zamiast samca kanarka przyniosłam matkę z dwoma młodymi ( nie wiem jakiej płci). 
Starszy pan miał do sprzedania tylko te kanarki razem z klatką, bo to samica karmiąca jeszcze młode. 
No okazja jak nic. Kupiłam, co miałam zrobić. Innych kanarków nie było.
I tak oto miałam jedną samotną kanarzycę, a mam teraz cztery kanarki. Gwarno u mnie że hoho... i wesoło. 
Klatkę pan miał ładną, ale zaniedbaną. Czeka na wyczyszczenie i dezynfekcję. A kanarki przeniosłam tymczasowo do mojej starej, lekko za małej klatki. Tymczasowo.





3 komentarze:

  1. Super mieć w domu jakieś zwierzęta, ptaki czy gady ☺ zawsze to jest nam raźniej
    pozdrawiam pa ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Super mieć w domu jakieś zwierzęta, ptaki czy gady ☺ zawsze to jest nam raźniej
    pozdrawiam pa ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, to prawda, dzięki nim nie nudzi nam się wcale. Nasi pupile nie pozwalają nam na nudę ;-) Pozdrawiam Cię cieplutko.

      Usuń