sobota, 30 lipca 2016

Dzień pełen wrażeń

Ostatnio, dosyć często jeździmy na spontanicznie wymyślone wycieczki. Po prostu, rano wstajemy i .....myślimy...co by tu dzisiaj robić, gdzie pojechać...?
I tak było tym razem.
Cudna wycieczka do lasu, spacer i przejażdżka na rowerku, a i w górskim strumyku pochlupać się było też można.
Wróciliśmy na obiad.
Ale długo nie posiedzieliśmy bezczynnie w domu. 
Kolejny pomysł na wieczór to przejażdżka pociągiem do dziadków na wieś. Pierwsza przejażdżka Bartosza prawdziwym pociągiem i na dodatek był to Inter City. 
O radości mojego dziecka z jazdy pociągiem nie będę wspominać, bo nie potrafię nawet tego opisać, nie potrafię dobrać odpowiednich słów. On cały był radością. Był zachwycony, cały aż promieniał.
 A patrzenie na niego w tym momencie...dla mnie bezcenne :-)



A tu ta sama rzeka, 5 lat temu, pierwsza wycieczka z Bartoszkiem.


2 komentarze:

  1. Ale ożywienie na blogu! Ile opowieści! Ile zdjęć! Miło popatrzeć i poczytać.
    Pozdrawiam wakacyjnie. Kordian

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i tak dużo mam zaległości. Tyle zdjęć chciałabym tu, w tym moim miejscu, wkleić i zapamiętac, ale czas tak szybko biegnie, że nie nadążam. Gdy tylko mam chwilke, staram się ją wykorzystac.Tak było ostatnio. Trochę nadrobiłam :-) Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam.

      Usuń