środa, 1 marca 2017

"Dobrze w domu z mamą być wieczorem i rano.."

"Dobrze w domu z mamą być wieczorem i rano
Razem z mamą w łapki sobie gram.
Narysuje mi kotka, czekoladę da słodką
No i bajek chyba tysiąc zna.

Dobrze w domu być z mamą i wieczorem i rano
Chociaż czasem bywa trochę zła.
Kiedy trzeba wyleczy, wycałuje gdy beczysz.
I naprawdę tysiąc bajek zna."

Ostatnie dwa tygodnie, spędziliśmy razem w domku. A wszystko przez wstrętne zapalenie oskrzeli Bartoszka. Dużo czasu mieliśmy dla siebie. Na zabawy i psoty.
I ta piosenka, jeszcze z mojego dzieciństwa, nagle się wtedy przypomniała.

A tu, ku pamięci, fragment programu "Mama i ja" z naszą ostatnio ulubioną piosenką na początku i końcu programu.

1 komentarz:

  1. Szukałam tekstu tej piosenki, bo uwielbiałam ją. Ale nie mogę odtworzyć filmu...

    OdpowiedzUsuń