czwartek, 9 października 2014

Kocham ten czas


Kocham jesień, kocham październik, właśnie za taką pogodę.
Kocham kolorowe liście i ich szelest pod butami.
Kocham spacerować z moimi chłopakami i trzymać ich za rękę.



Dzisiejszy dzień minął mi po części w samotności, bo Bartoszek do 14 w przedszkolu, mąż w pracy do 19. A ja korzystając z chwilki wolnego czasu wybrałam się na zakupy nadrobić zaległości.


Zrobiłam zapas przedszkolnych dresików i bluzeczek.

Po południu wybrałam się spacerkiem po Bartoszka.
Wracamy z przedszkola rowerkiem i chłoniemy otaczającą nas jesień:

*szpaki zbierające się do odlotu.


 *nasz Fikołek wygrzewający się w słoneczku.

*kurki wydziobujące ostatnie robaczki z trawy

*kolorowe drzewa

*i mnóstwo orzechów wyzbieranych przez dziadzia S.

Łapiemy też ostatnie promienie słoneczka




A już w domu układamy klocki, słuchamy muzyki i czekamy na powrót tatusia z pracy.




4 komentarze:

  1. pozytywnie :) swietne ubranka dla maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym roku jesień nas roozpieszcza☺ jest mnóstwo złotych liści☺
    Pięknie u Was
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby jak najdłużej nas w taki sposób rozpieszczała :) Pozdrawiam.

      Usuń